با آموزش‌‌ بورس در وب‌سايت سيگنال، حرفه‌اي سرمايه‌گذاري كنيد

۲۱ بازديد

سيگنال با آموزش‌، تحليل تكنيكال و البته بازتاب اخبار مهم روز در زمينه بورس، به شما براي سرمايه‌گذاري مطمئن و پرسود كمك خواهد كرد.

تا همين يك دهه‌ي پيش، مردم براي سرمايه‌گذاري روش‌هاي سنتي مثل افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانك‌ها را ترجيح مي‌دادند؛ راهي كه به نظرشان كم‌ريسك‌تر و قابل اطمينان‌تر بود و در درازمدت، اما رفته‌رفته سرمايه آن‌ها را افزايش مي‌داد. با توجه به سابقه‌ي بدي كه در طي دهه‌ي اخير شركت‌هاي هرمي نسبت به كسب سود در كوتاه مدت ايجاد كرده‌اند، با وجود اينكه با سرمايه‌گذاريِ درست در بورس، در كوتاه مدت امكان دو برابر شدن سرمايه‌ي اوليه وجود دارد، اما براي جذب افراد به سرمايه‌گذاري در بازار بورس، تأكيد روي اين نكته كارساز نيست.

قدم اول: آموزش بورس در وب‌سايت سيگنال

سرمايه‌گذاري در بورس، در ايران سابقه‌ي كمي دارد و با توجه به اين نكته، به منظور جلب اعتمادِ افراد براي ورود به بورس، در وهله‌ي اول نياز به آموزش بورس از طريق وب‌سايت سيگنال وجود دارد.

با احتياط وارد شويد!

سرمايه‌گذاري در بورس نسبت به روش‌هاي سنتي، سود بيشتري عايد سرمايه‌گذار خواهد كرد؛ اما به هرحال اين روش ريسك‌پذيري خاص خود را دارد و طبيعتا آدم نابلد را دچار دردسر مي‌‌كند. بدون شك سودهاي كلان، عايد كساني مي‌شود كه از نوسانات اين بازار مطلع‌ هستند و براي آن برنامه‌ريزي كرده‌اند.

براي ورود به بورس و سرمايه‌گذاري در بازارهاي مختلف آن به يادگيري بورس احتياج داريد تا هم تضميني شخصي براي حفظ سرمايه‌تان به وجود آورده باشيد و هم به سود مورد نظر دست پيدا كنيد. آموزش بورس، گام اول براي ورود شما به بورس است.

جستجوي منابع قابل اعتماد در آموزش بورس

حاجت به بيان نيست كه مبحثِ آموزش بورس هم مثل هر مبحث ديگري، مافياي خودش را دارد؛ كساني كه از محلِ نابلد بودنِ تازه واردان، كسب درآمد مي‌كنند. وب‌سايت سيگنال در چنين شرايطي به وجود آمد تا علاوه بر ارائه مقالات آموزشي در زمينه بورس و سرمايه‌گذاري در بازارهاي مالي، انواع آموزش در اين زمينه را به‌صورت پادكست، ويدئو و البته تحليل تكنيكالِ بازارهاي مالي، به‌رايگان در اختيار مخاطبان قرار بدهد.

 توليد‌كنندگان محتوا در اين وب‌سايت، كارشناسان و سرمايه‌گذارانِ باتجربه در اين زمينه هستند كه طي ساليان، با آزمون و خطا در بازارهاي مالي و تسلط به چگونگي سرمايه‌گذاري در آن، مي‌توانند برنامه‌ي مناسبي براي پرتفوي سرمايه‌گذاران مبتدي ارائه دهند. سيگنال، دايره‎المعارف جامع سرمايه‌گذاري در بازارهاي مالي است كه با فراهم كردن امكان دسترسي رايگان به آموزش بورس براي عموم، گام مهمي در جهت اثبات اهميتِ دسترسي عموم به آموزش مؤثر براي سرمايه‌گذاري مؤثر در اين زمينه برداشته است.

سيگنال

اهميت تحليل تكنيكال در يادگيري بورس

تحليل تكنيكال يك روش تجزيه و تحليل براي پيش‌بيني جهت قيمت‌ها از طريق مطالعه داده‌هاي بازار گذشته، در درجه اول قيمت و حجم است. اقتصاد رفتاري و تحليل كمّي از بسياري از ابزارهاي يكسان تجزيه و تحليل فني استفاده مي‌كنند كه به‌عنوان جنبه‌اي از مديريت فعال، در تضاد با بسياري از نظريه‌هاي نمونه كار مدرن قرار دارد.

براي سرمايه‌گذاري در بورس، يادگيري تحليل تكنيكال يكي از مهم‌ترين ابزارهايي است كه بايد به آن مجهز باشيد. با استفاده از تحليل تكنيكال مي‌توانيد شرايط‌ را بسنجيد و اوقات مناسب براي سرمايه‌گذاري در بورس را شناسايي كنيد. در واقع بخش مهمي از يادگيري بورس، فراگيريِ تحليل تكنيكال است.

كم وكيف آموزش بورس در سيگنال

يكي از مزاياي آموزش بورس در اين وب‌سايت اين است كه در تدوين مقالات، پادكست‌ها و ويدئوهاي آموزشي، تمام مخاطبان در سطوح مختلف آشنايي با بورس(از مبتدي تا با تجربه) در نظر گرفته شده‌اند. يادگيري بورس به صورتي است كه مخاطب مي‌تواند از آن به‌عنوان يك راهنماي گام به گام استفاده كند. سيگنال با ارائه‌ي محتواي مفيد و مختصر و البته كاربردي در اپليكيشن خود نيز امكان دسترسي آسان و رايگان براي مخاطبان فراهم كرده است.

با نصب اپليكيشن سيگنال روي تلفن‌هاي همراه خود مي‌توانيد به‌راحتي به خدمات وب‌سايت سيگنال دسترسي پيدا كنيد. آموزش‌ها به‌صورت طبقه‌بندي‌شده روي وب‌سايت و همچنين اپليكيشن سيگنال قرار گرفته‌اند و با ورود به هر تب مي‌توانيد به بخش مورد نظر راه پيدا كنيد.

 در صورتي كه بعد از گذراندن دوره‌هاي آموزش بورس در وب‌سايت سيگنال همچنان به اطمينان كافي براي سرمايه‌گذاري در بورس نرسيده بوديد. مي‌توانيد با مراجعه به بخش تحليل تكنيكال سهام - كه مهم‌ترين سهام‌ در آن وجود دارد و محتواي آن به‌صورت روزانه آپديت مي‌شود - مراجعه كنيد.   

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.